شاب يدردش بالشات مع ؟؟؟؟
جنيه تدردش مع شاب في الشات؟؟....
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
جنيه تواعد الشباب على الشات
لقد روى لنا احد الرواة الذين نثق في رواياتهم :
ان في مدينة المنصوره هناك جنية تواعد الشباب في الشات وقد نجحت في ذلك وقد بدأت القصة مع شاب من الشباب
المراهقين انه دخل الشات وكان يتحدث مع تلك الجنية في الشات وهولايعلم بذلك حيث انها دخلت باسم فتاة وكانت
تتصرف كالانس:
الجنية: هـــاى
الشاب: هــــاى
الجنية: ازيك ؟
الشاب: تمام وانتي
الجنية:تمام
الشاب:ممكن اسالك سؤال
الجنية:تفضل خذ راحتك
الشاب : انتى منين
الجنية: لا هسالك انا الاول انتا منين ؟
الشاب: انا من المنصوره وانتي
الجنية : وااانا من المنصوره بردو
الشاب: والله
الجنية: يعني لازم احلف
الشاب : اوكي موش لازم صدقتك
الجنية: طيب
ومر اسبوعين على علاقتهم وارتبطا ببعضهم اكثر واكثر
وبعدين دخل الشاب الشات وهي كمان الموهم خلونا نعرف ايه حوصل
الشاب : ممكن رقم تليفونك
الجنية : انا مبديش رقمى لحد هات انتا رقمك !
الشاب: وهترنى ؟
الجنية : ايه
الشاب : طويب متديش لحد رقمى لحسن اطلع روحك
الجنية : طيب
الشاب : يلا خذي رقمى 012 ..... الخ
الجنية : الله رقمك حلو طيب هرن عليك
الشاب : يلا انا مستنى
اتصلت عليه الجنية وقالت
الجنية: الو الو
الشاب: الله على الصوت الحلو دا
الجنية: وانت كمان
الشاب: طويب لو صوتك حلو اكيد انتي حلوة صح ؟
الجنية : ايه ؟ اكييييد
الشاب: ممكن طلب وما ترفضيش ؟ ممكن ؟
الجنية : اتفضل
الشاب: ممكن ااقابلك عل الكورنيش لانى عاوز نكون اصحاب اوى
الجنية : لاعند الالكورنيش لا بعدين الناس يشوفونا
الشاب : عادي لو شافونا هيقولو ايه يعنى ولا اى حاجه موش عنمل حاجه غلط يعنى
الجنية : لا انا اشوفك فى مكان مفهوش حد احسن من مكان فيه ناس
الشاب: اوكي
الشاب: طيب فين
الجنية : اوكي في مكان ..... عند.........
الشاب: اوكي
الجنية يلا باي اشوفك بكرة
الشاب : يلا باي
وجا الموعد المحدد والمكان المهجور هو بيتها والشاب مايعرف المهم
وصل الشاب عند المكان المهجور وخبط على البيت وبعدين سمع صوت اخته الميتة تقول
مين على الباب
الشاب تفاجأ وقال يمكن انا بيتهايئلى
الجنية هي متنكرة بصور اخته الميتة
الشاب بعدين خبط عل الباب مرة ثانية ونفس الصوت يقول مين بعدين الشاب تشجع وقال دا انا
بعدين قالت له طيب وفتحت له الباب بصورة اخته الميتة وهنا الشاب تفاجأ وخاف وسالها
انتي اختي موش انتي خبطتك عربيه وبعدين نقلتك المستشفى ومتتي قدامي
قالت له وهي تصرررررخ في وجهه نعم انت السبب في موتي هانتقم منننك وبعدين كانت تطارده وهو يجري وهي
تجري وراه وبعدين وقع الشاب في حفررة وهي بتجرى وراه وعاوزه تقتله
وبعدين هي بتنزل بدها تدفنه وهو في الحفرة اعطته ورقة مكتوب فيها :
لقى امه تصحيه علشان المدرسه
يحلم من كثر ادمانه بالشات ههههههههههههههه
يلا ردوود هع < تطر ردود
جنيه تدردش مع شاب في الشات؟؟....
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
جنيه تواعد الشباب على الشات
لقد روى لنا احد الرواة الذين نثق في رواياتهم :
ان في مدينة المنصوره هناك جنية تواعد الشباب في الشات وقد نجحت في ذلك وقد بدأت القصة مع شاب من الشباب
المراهقين انه دخل الشات وكان يتحدث مع تلك الجنية في الشات وهولايعلم بذلك حيث انها دخلت باسم فتاة وكانت
تتصرف كالانس:
الجنية: هـــاى
الشاب: هــــاى
الجنية: ازيك ؟
الشاب: تمام وانتي
الجنية:تمام
الشاب:ممكن اسالك سؤال
الجنية:تفضل خذ راحتك
الشاب : انتى منين
الجنية: لا هسالك انا الاول انتا منين ؟
الشاب: انا من المنصوره وانتي
الجنية : وااانا من المنصوره بردو
الشاب: والله
الجنية: يعني لازم احلف
الشاب : اوكي موش لازم صدقتك
الجنية: طيب
ومر اسبوعين على علاقتهم وارتبطا ببعضهم اكثر واكثر
وبعدين دخل الشاب الشات وهي كمان الموهم خلونا نعرف ايه حوصل
الشاب : ممكن رقم تليفونك
الجنية : انا مبديش رقمى لحد هات انتا رقمك !
الشاب: وهترنى ؟
الجنية : ايه
الشاب : طويب متديش لحد رقمى لحسن اطلع روحك
الجنية : طيب
الشاب : يلا خذي رقمى 012 ..... الخ
الجنية : الله رقمك حلو طيب هرن عليك
الشاب : يلا انا مستنى
اتصلت عليه الجنية وقالت
الجنية: الو الو
الشاب: الله على الصوت الحلو دا
الجنية: وانت كمان
الشاب: طويب لو صوتك حلو اكيد انتي حلوة صح ؟
الجنية : ايه ؟ اكييييد
الشاب: ممكن طلب وما ترفضيش ؟ ممكن ؟
الجنية : اتفضل
الشاب: ممكن ااقابلك عل الكورنيش لانى عاوز نكون اصحاب اوى
الجنية : لاعند الالكورنيش لا بعدين الناس يشوفونا
الشاب : عادي لو شافونا هيقولو ايه يعنى ولا اى حاجه موش عنمل حاجه غلط يعنى
الجنية : لا انا اشوفك فى مكان مفهوش حد احسن من مكان فيه ناس
الشاب: اوكي
الشاب: طيب فين
الجنية : اوكي في مكان ..... عند.........
الشاب: اوكي
الجنية يلا باي اشوفك بكرة
الشاب : يلا باي
وجا الموعد المحدد والمكان المهجور هو بيتها والشاب مايعرف المهم
وصل الشاب عند المكان المهجور وخبط على البيت وبعدين سمع صوت اخته الميتة تقول
مين على الباب
الشاب تفاجأ وقال يمكن انا بيتهايئلى
الجنية هي متنكرة بصور اخته الميتة
الشاب بعدين خبط عل الباب مرة ثانية ونفس الصوت يقول مين بعدين الشاب تشجع وقال دا انا
بعدين قالت له طيب وفتحت له الباب بصورة اخته الميتة وهنا الشاب تفاجأ وخاف وسالها
انتي اختي موش انتي خبطتك عربيه وبعدين نقلتك المستشفى ومتتي قدامي
قالت له وهي تصرررررخ في وجهه نعم انت السبب في موتي هانتقم منننك وبعدين كانت تطارده وهو يجري وهي
تجري وراه وبعدين وقع الشاب في حفررة وهي بتجرى وراه وعاوزه تقتله
وبعدين هي بتنزل بدها تدفنه وهو في الحفرة اعطته ورقة مكتوب فيها :
لقى امه تصحيه علشان المدرسه
يحلم من كثر ادمانه بالشات ههههههههههههههه
يلا ردوود هع < تطر ردود